KWALITEIT

KWALITEIT

 

Wat zeggen ouders over PMT bij Bewegingszin?

” we zijn heel tevreden met de PMT-begeleiding van Mirte. Onze zoon genoot van het bewegen, hij heeft geleerd om zijn emoties beter te voelen én om zijn grenzen aan te geven. Het contact met Mirte was prettig. Ze voelde goed aan wat mijn zoon nodig had en heeft de vaardigheden voor hem praktisch gemaakt”

“Bedankt, we hebben er allemaal echt wat aan gehad”

“Onze dochter heeft stappen gezet.” “Bij de PMT kan ze echt zichzelf zijn”

 

Wat zeggen kinderen over de PMT?

“Leuk!!”              “Verfrissend”

“Mirte geeft tips waar ik echt iets aan heb, dan gaat het beter thuis en op school”

“Ik vond het leuk om naar Mirte te gaan, balen dat het afgelopen was”

 

KWALITEIT van zorg staat hoog in het vaandel bij Bewegingszin.

Om kwaliteit te bieden, is het belangrijk om tijd en aandacht te hebben voor de cliënt.

Kwaliteit betekent ook, het voldoen aan wetten en voorschriften om goede zorg te bieden.

Hieronder staan een aantal documenten die u op uw gemak kunt doorlezen, met betrekking tot; privacy, klachtenregeling en algemene voorwaarden/ afspraken.

 

PRIVACY

Bewegingszin voldoet aan de AVG wetgeving met betrekking tot privacy en het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens.

Het is mogelijk om het privacyregelement van Bewegingszin in te zien, klik hier:  privacyreglement 

 

WKKGZ  (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg)

Niet tevreden over je hulpverlener?

Is er tijdens de behandeling iets voorvallen, waarbij je vindt dat je onzorgvuldig of verkeerd begeleid bent? Dan kun je dit melden.

Stap 1. Maak je onvrede bespreekbaar met de hulpverlener en probeer er samen uit te komen.

Bewegingszin heeft de klachten- en geschillenregeling via de NFG geregeld. Het is daardoor ook mogelijk om de vertrouwenspersoon van de NFG in te schakelen.

Stap 2. De vertrouwenspersoon van de NFG wordt ingeschakeld om te helpen bij het zoeken van een oplossing.

Stap 3. Is het niet gelukt om een oplossing te vinden? Dan kun contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de NFG via het e-mailadres info@de-nfg.nl  De klacht zal vervolgens (via de NFG) door Quasir in behandeling worden geworden en volgens dit schema worden afgehandeld.

Schema stichting zorggeschil

 

ALGEMENE VOORWAARDEN/ AFSPRAKEN

Wanneer een behandeling start, heeft u een behandelovereenkomst getekend. 

De behandelovereenkomst kunt u hier nog eens rustig nalezen.

Behandelovereenkomst

Daarbij zijn er afspraken waar cliënt en therapeut zich aan dienen te houden. 

Bijvoorbeeld wat te doen bij een afmelding, het dragen van gymschoen in de gymzaal en respectvol met elkaar omgaan.

Afspraken PMT Bewegingszin

 

REACTIES

Het is bij de afronding van een behandeling altijd fijn om te horen als mensen tevreden zijn.

Schroom niet om aan te geven welke aspecten van de behandeling uw prettig vond of waar wellicht verbetering mogelijk is.

Dit draagt namelijk ook bij aan kwaliteit van zorg.

Tevredenheidsonderzoek